Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Albanske stranke u Makedoniji uputile ultimatum za učešće u novoj Vladi: Traže promenu Ustava, zastave, himne i grba, izvinjenje za „genocid“...

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 07 januar 2017 20:05
...
Ih kada će Grci Srbi i Južni Srbi sa Srbima Crne Gore jednom već razobličiti ove divljake, njihove lažne brojeve, i lažne ultimatume. Prazne im puške! A kako vreme prolazi biće sve praznije, pa gledaju da u zadnji čas nešto postignu. Teško, no da imaju Vučića kao protivnika on bi im sve ispunio.
Preporuke:
111
8
2 subota, 07 januar 2017 20:59
GEDZA
EU/NATO/SAD , CE NAPRAVITI POSLE KVAZI DRZAVE KOSOVA I KVAZI DRZAVU SIPTARIMA U MAKEDONIJI, A MI SMO IM GOVORILI STA AMERI HOCE U MAKEDONIJI SAMO LUDI NAROD KAO I KOD NAS NIJE VEROVAO NEGO JE POSAO ZA ZAJEVOM , PA ETO IM SIPTARA I ZAJEVA NEKSE SA NJIM ZAJE..!
Preporuke:
91
3
3 subota, 07 januar 2017 21:10
Ima li Srba u vladi Kosova?
A zašto Albanci ne bi bili u vladi, šta mislite vi srbski nacionalisti? U Makedoniji živi 26 odsto Albanaca, 64 odsto Makedonaca, i deset odsto su druge manjine.
Preporuke:
21
99
4 subota, 07 januar 2017 21:24
Demograf
Brojnost im daje pravo na izvesne zahteve.

Šteta što Srbi svoju brojnost nisu iskoristili bolje.
Preporuke:
59
9
5 subota, 07 januar 2017 21:42
samuil samarićanin
Ovo je verovatno poslednja godina za Makedoniju kakvu znamo, kao bivšu konstitutivnu članicu SFRJ..., uzgred proveo sam, sasvim slučajno neke nimalo prijatne trenutke tokom boravka u Prolom banji ove godine u društvu dve porodice Makedonaca, urbanih, porodičnih ljudi, donekle i poslovnih ljudi, fini su i rekao bih da potiču iz obrazovanih krugova. Ono što je mene veoma iznenadilo jeste distanca koju imaju prema istorijskim srpskim političkim interesima, i koliko im je zasmetala Dačićeva opaska s početka godine, o tome da više neće zvanična Srbija imati sluha za makedonske interese..., podrugljivo su govorili o toj izjavi. Uopšte nemaju uvida u projekciju interesa albanske politike koja podriva interese drugih balkanskih naroda, uopšte ih to pitanje ne tangira, uopšte nemaju svest o tome u kakvoj će državnoj tvorevini doživeti sutrašnji dan..., i kakvog naziva, znamenja, granica, s kojim susedima će se graničiti..., kakve budućnosti?!?
Preporuke:
126
4
6 subota, 07 januar 2017 22:02
Splićo
@Demograf

Srbi nisu mogli bolje iskoristiti svoju brojnost, jer su bili raštrkani na velikom prostoru.
Preporuke:
15
31
7 subota, 07 januar 2017 22:04
boki nemacka
Slazem se sa komentarom o prolom banji i makedoncima.
Bukvalnö mi sa njima trebali bi imati distancu kao sa slovenijom
imali smo krvav 2 balkanski rat a posle albansku golgotu.
generalno makedonija je trebala da bude podeljena izmedju nas bugara i grka.
sam njihov naziv kod mene izaziva podsmeh.
Prosto oteli ime od grka.
Preporuke:
81
7
8 subota, 07 januar 2017 22:15
.....
@Demograf

Posljastičari već imaju ustupke na osnovu brojnosti. A Srbi su, pomešani sa Cincarima, najbrojnije življe u Makedoniji. Drugi po brojnosti su Blgari. Treći Šiptari. Ta smesa i jesu takozvani Makedonci.
Preporuke:
59
5
9 subota, 07 januar 2017 22:16
Johnny
@ ... Ih kada će Grci Srbi i Južni Srbi sa Srbima Crne Gore jednom već razobličiti ove divljake, njihove lažne brojeve, i lažne ultimatume.
Znate kada ?!? Onda kada se stvori jedna Srbogora/ Balkanogora/Slavigora .. kako već hoćete ... kada se zbrišu idiotske granice ,onda kada Sobranje bude u Skoplju , Ustavni Sud na Cetinju , Vlada u Kragujevcu, Prosveta u Novom Sadu , Poljoprivreda u Subotici i tako redom . Vojska u Nišu ili Kruševcu.. ali pameti danas nigde a o mudrosti ni da govorimo .
Preporuke:
59
12
10 subota, 07 januar 2017 22:22
Kuvar Brodski
Odlično, što Šiptari bahatiji to šira koalicija protiv njih.
Preporuke:
72
6
11 subota, 07 januar 2017 22:32
xxx
Izjavom koju su potpisali Demokratska unija za integracije (DUI), Pokret Besa i koalicija Alijansa za Albance, traži se promena Ustava radi uvođenje albanskog kao drugog službenog jezika, traži se i jednaka zastupljenost Albanaca u svim državnim institucijama...

Tim dokumentom se traži i debata o himni, zastavi i državnom grbu Makedonije, da bi državni simboli reflektovali multietničnost i etničku ravnopravnost.


Sasvim legitimni politički i nacionalni zahtjevi u odnosu na činjenicu da Albanci imaju od 25 do 30% učešća u stanovništvu Makedonije (možda i više?), samo da su i Albanci toliko pošteni da daju ista prava i drugim nacijama gdje u oni većina i vlast? Samo ne daju Albanci nikome ništa u tom pogledu a posebno Srbima, Srbi kod Albanaca kao većine emaju nikakva prava.
Preporuke:
36
6
12 subota, 07 januar 2017 22:46
ista meta, isto odstojanje
Kao i pre 100 godina, treba nam Balkanski savez pravoslavnih zemalja.
Preporuke:
54
3
13 subota, 07 januar 2017 22:56
prodato po nabavnoj ceni
Lak poso za Zaeva: ime, grb i zastava su grčki a "genocid" su izvršili(ko bi drugi)Srbi.
Preporuke:
46
3
14 subota, 07 januar 2017 23:03
Cviko
Na sastanku-rastanku, Kiro Gligorov, kazao je Miloševiću: "mi Makedonci hoćemo da budemo svoji na svome". Da mi je znati kada će to da bude, pa da se radujem. Ovako jok. Šta još Albanci treba da nam urade, pa da mi Srbi nešto uradimo da ih privedemo pameti a Makedonci da shvate da sami nikad nisu mogli niti će moći i da moraju da cene Srbe.
Preporuke:
55
6
15 subota, 07 januar 2017 23:08
Ljedi Marmeljada
Makedonci

Narod koji je školski primer krize identiteta...

Bugari ih smatraju Bugarima, Srbi Srbima, a Albanci strpljivo rade na tome da jednoga dana budu Albanci. Jedino Grke zabole šta su, samo im ne daju da se nazivaju Makedoncima.

Zbog toga se u njima razvila potreba da svima dokažu da su oni, ni manje ni više, nego direktni potomci Aleksandra Makedonskog. Kako bi to postigli, u svojoj prestonici su, u toku zadnjih deset godina, podigli monumentalnih antičkih spomenika skoro onoliko koliko ih je za života podigao sam Aleksandar. Pri tom imaju budžet koji je, čak i u poređenju sa našim, smešan. A na kraju svega, da ironija bude veća - ako je verovati nekim istoričarima - mladi Aleksandar je voleo svoje vojnike više nego što je uobičajeno, ako me razumete... tako da je vrlo moguće da on direktnih potomaka i nije imao.
Preporuke:
51
9
16 subota, 07 januar 2017 23:23
Srbi kao srednjevekovna pojava
Nacionalizam, kao veliko zlo Srbije, ni ovde mnogi ljudi ne shvataju kao opasnost po opstanak nacije, jer ako društvo živi u devetnaestom veku, teško da će ga druge nacije poštedeti mržnje i udružene borbe protiv velikosrpskog nacionalizma. Odakle ta glupost da su Srbi, Bugari i Cincari najbrojnije "nacije" u Makedoniji, i oni su danas kao Makedonci. Pitaj Makedonce zašto ih ima 1,3 miliona, a Srba 35 hiljda. To što su svi Makedonci, Crnogorci i Bošnjaci za vas Srbi, to možete da okačite o rep nekom zatucanom popu.
Preporuke:
15
74
17 subota, 07 januar 2017 23:55
Decko iz B. @ Splićo
"@Demograf

Srbi nisu mogli bolje iskoristiti svoju brojnost, jer su bili raštrkani na velikom prostoru."

Srbi su istrebljeni pogotovo na prostoru na kojem danasnji kao i tadasnji ustasi kvalifikuju kao njihovo. Ali nebrinite. Ono malo prezivelih ustasa nece trebati mnogo prostora da dele u skorijoj buducnosti koja vas ceka...
Preporuke:
42
3
18 nedelja, 08 januar 2017 00:03
Decko iz B.
"Makedonci" nista nemoraju brinuti. G. Dacic ce kao i dosada sve da ulozi da ta tvorevina jos dalje moze nama da unese stetu. Kao svoja genijalna politika da posle priznavanja trenutne strane okupacije sve i svasta daje, ne od sebe nego od gradjana Srbije, da Skoplje i dalje nas pljuje i sutira.

Pobednicka Terazijska politika. Nema sta!!!
Preporuke:
26
7
19 nedelja, 08 januar 2017 00:05
nebitan
Moj komentar će svakako uvrediti makedonce ali šta da im radim, istorijske okolnosti pokazuju da sam u pravu: dakle, makedonci su narod zaostalog refleksa za samoodržanjem, a očigledno i zaostalog shvatanja strateških procesa koji im polako proždiru zemlju. Dodao bih i još da su makedonci izrazito zatupljeno usvojili antisrpski duh i identitet koji dominiraju u svim zemljama nastalim od bivše SFRJ. Da pojasnim ovo poslednje: makedonci su slepo prihvatili da svaki svoj politički potez izvode u skladu sa idejom da su Srbi za sve krivi i da su Srbi najveći neprijatelji, i u tom duhu su prepustili albancima da postanu prvo bitan a zatim i presudan faktor u njihovoj politici. Uz manje antisrbovanja makedonci bi se možda odvažili da albance stave na pravo mesto, mesto manjine sa svim pravima kakva imaju manjine i ništa više od toga. Ali, antisrbovanje sa sobom obavezno nosi i "proalbanisanje" pa ćemo uskoro gledati federalnu, pa konfederalnu, pa više nikakvu Makedoniju.
Preporuke:
60
24
20 nedelja, 08 januar 2017 00:14
Teoretičar
Makedonci moraju da urade tri stvari ako hoće da postoje.
1.Da se dve makedonske partije dogovore oko vlade.
2.Da se okrenu Srbiji i Bugarskoj umesto zapadu.
3.Da reše problem sa imenom sa Grcima.
Neznam koji to pojedinačni interes partija može da bude iznad
opstanka države.(Nisu usamljeni u toj svojoj gluposti,i mi Srbi
nismo bolji).
Neznam detalje o pregovorima oko imena ali to moraju da reše ka
ko znaju i umeju.
Posle toga mogao bi da se ostvari vrlo čvrst blok Grčka,Makedo
nija,Bugarska i Srbija koji bi svim ovim zemljama olakšao život.
U suprotnom,uskoro neće da postoje kao država.
Preporuke:
47
14
21 nedelja, 08 januar 2017 00:43
LEDU GAGA, VELIKOSRBSKI HEGEMONISTA I ANTIDEMOKRATA.......
subota, 07 januar 2017 22:23 Srbi kao srednjevekovna pojava
Nacionalizam, kao veliko zlo Srbije, ni ovde mnogi ljudi ne shvataju kao opasnost po opstanak nacije, jer ako društvo živi u devetnaestom veku, teško da će ga druge nacije poštedeti mržnje i udružene borbe protiv velikosrpskog nacionalizma


SVIM SRBIMA U SVIM SRBSKIM DRŽAVAMA ČESTITAM 9. JANUAR, DAN SRBSKE DRŽAVE REPUBLIKE SRBSKE, I RADUJEM SE KAO I 9,5 MILIONA SRBA NA BALKANU I 4 MILIONA U RASEJANjU SKOROM UJEDINjENjU SRBIJE, CRNE GORE I REPUBLIKE SRBSKE I OBNOVI REPUBLIKE SRBSKE KRAJINE.

SRBIJA SRBIMA!!!
Preporuke:
72
20
22 nedelja, 08 januar 2017 00:57
Beograđanin
Nama Srbima bi mnogo bolje bilo da se ugledamo na Šiptare, kada se tiče ujedinjavanja oko zajedničkih nacionalnih pitanja, nego da kukumavčimo.

Ali jok. Srbin više voli mlao vlasti i pare negu celu Srbiju.

U tome je problem. Bre.
Preporuke:
58
12
23 nedelja, 08 januar 2017 01:14
@ ledu gaga hegemonista i luzer...
...jer srbima će i da ostane srbija! Ono šta ostane od nje, hahahaha
Preporuke:
7
46
24 nedelja, 08 januar 2017 02:12
Turas
Pro šiptarski elementi koji su podmitili , uz pomoć stranih službi ,jeftine tzv. makedonske stranke i njihove čelnike u dosadašnjoj vladi , dolaze za sitne pare do velike Albanije . Primer - Vučić za Kosmet . Samo ovoga nisu kupili . Njega su ucenili na poslušnost , da ne prođe kao njegov učitelj Šešelj . Sve priče o brojnosti šiptara i na toj osnovi prava na vlast su budalaštine . Albanci imaju državu . Izvan Albanije su manjine i nemaju nikakva veća prava nego u Engleskoj , Francuskoj , zapadu koji ih podržava ,stvara faktor nestabilnosti ,eliminišući pravoslavlje kao bazu ruskog uticaja .
Preporuke:
28
1
25 nedelja, 08 januar 2017 02:32
Jovan T.
Da su pametni, ove dve zavađene makedonske grupacije bi napravile veliku koaliciju, a ove albanske stranke ostavili bi da svoje spiskove želja okače mačkama o rep ili da ih šalju Babagjyshi (šiptarski Deda Mraz)da im ih ispunjava.
Preporuke:
23
0
26 nedelja, 08 januar 2017 04:57
Ne razumem...
Zašto Srbi brinu brige zvaničnog Skoplja? Mi treba da se reorganizujemo u svakom smislu, državnom, privrednom, društvenom i kulturnom posebno i vidimo kako ćemo živeti narednih deset, pedeset, sto i dvesta godina. Ne treba da podržavamo nadiranje Albanaca u BJRM, ali ni da branimo tu bivšu jugoslovensku republiku onda kada ona sama to ne želi. Mislim da na jugu treba da razvijemo strategiju odnosa sa Grcima, Albancima i Bugarima i u tog malom geostrateškom kvadratu Balkana izvučemo najviše za sebe. Sreo sam više ljudi našeg porekla iz BJRM, ti ljudi su žrtve medijske propagande, oni sa Srbijom ne žele da imaju ništa. Nekada srpski deo Makedonije, dakle zapadni, silom složenih društveno-istorijskih procesa postaje albanski. Srbija je nemoćna u tom procesu i treba da redefiniše odnose sa Skopljem u svoju korist. Dakle, savez sa Grčkom i Bugarskom i jasno definisana politika prema Albancima koji postaju naši južni susedi u sve širem obimu.
Preporuke:
14
6
27 nedelja, 08 januar 2017 05:58
Rajko Zivotic
Makedonci su dobili drzavu bez ijedne bitke za razliku od Srba koji su ostavili silne zivote za tu teritoriju. Umasto da je cuvaju oni tu drzavu predaju tako lako Albancima. Najveci su im problem Srbi koji su im poklonili drzavu samo zato sto su pravoslavni. Kad ih cujem koliko veliki problem su im Srbi ponekad volim sto im ovo Albanci rade.
Preporuke:
27
2
28 nedelja, 08 januar 2017 07:13
Srbin iz Crne Gore
Poznato je da neki mali narodi, poput balkanskih, često plivaju izmedju megalomanije i realnosti.Makedonci se deklarišu da su naslednci carstva, ni manje ni više, nego Aleksandra Makedonskog.Podigli su mu spomenik u Skoplju, uz osudu višedecenijskog imenovanje Srba kao Hegemonista. Kada je Lazar Koliševski, narodni heroj i čelnik makedonskih komunista, prvi predsjednik SFRJ 1980. poslije smrti Josipa Broza Tita izjavio: „Jaka Srbija, jaka Jugoslavija,“ iščezao je sa političke scene države.Predstoji fereralizacija, pa republjik". Spremite se Dukljani!
Preporuke:
33
0
29 nedelja, 08 januar 2017 07:45
Causa Spectandum
Sada kada se desilo mislim da nema vise razloga da ne pustite komentar.

https://youtu.be/5hgfm90crmI

Pesma tacno opisuje situaciju.

Znam mnogo mekedonaca, i znam mnogo bugara u ovom belom svetu. Gle slucaja imamo zajednicku rec - BRACA, a zavadjena zarad nekog drugog.
Jedan moj bugarski brat je rekao istinu (inace rusofil koji tecno govori ruski) - kada bi se pravoslavni na Balkanu politicki ujedninili, cak bi i Rusija morala da pregovara.
Preporuke:
22
1
30 nedelja, 08 januar 2017 08:43
xxx
Albanske stranke u Makedoniji uputile ultimatum za učešće u novoj Vladi: Traže promenu Ustava, zastave, himne i grba, izvinjenje za „genocid“...


Bilo nekome pravo ili krivo, simpatisao ili ne simpatisao albansku politiku, činjenica je da albanska politika pokazuje izuzetnu nacionalnu samosvjest jer im uspjeva nešto što drugima nije uspjalo da u okviru albanske nacije drže različite religijske grupe (muslimane, rimokatolike,pravoslavne i dr.)
Lično nisam simpatizer njihove politike ali ne ignorišem činjenice,da su izuzetno nacionalno samosvjesni i da sve čine da povećaju i zadrže (zaokruže) svoj nacionalni životni prostor, što je u političkom smislu sasvim legitimno za bilo čiju nacionalnu politiku.
Preporuke:
20
4
31 nedelja, 08 januar 2017 09:52
Rajko
Žalosno je sve ovo. Ali počinjem da shvatam dečiju rugalicu: "Maćedonac s... babi u lonac"
Preporuke:
10
3
32 nedelja, 08 januar 2017 11:09
Arnie
Da se mi ne mešamo. Iskustvo me uči da ćemo na neki čudan način opet mi Srbi biti krivi, ovog puta Makedoncima. Jedva su čekali da se odvoje....neka se sami muče, meni je žao što se odvoji Crna Gora, ipak smo mi jedan narod....
Preporuke:
15
2
33 nedelja, 08 januar 2017 11:32
Poštovalac NSPM
Da im naručimo opelo? Pomoći im i da hoćemo nismo u stanju i naša je država u nestajanju samo narod i političari nisu obavešteni a elita još drži glavu u pesku. Živela Srbija.
Preporuke:
12
0
34 nedelja, 08 januar 2017 11:52
mladen
Najpre da rascistimo!
Ovo umnogome lici na podvalu Gruevskog i vladajuce klike u Skoplju! Gle cuda! Albanskoj DUI i Ahmetiju sa kojima "bratski" preko 10 godina deli vlast i tendere i iz zemlje su izneli blizo 5( pet) milijardi eura,tek sada se uhvatise za nacionalno revolucionarne zahteve, Ustav, Zastava, "Genocid", Dvojezicnost, itd.
Nakon sto je doziveo fijasko( i pored tesne razlike) na izborima, i iz straha od mogucnosti da vladu pravi Zoran Zaev, nakon cega sledi neminovna krivicna odgovornost vladajuce porodicno stranacke grupacije zbog kriminala, u sta su ukljuceni i Ahmeti sa kompanjonima sa albanske strane,sada sledi ova "platforma", ciji cilj je izgleda samo jedan nemogucnost koaliciranja sa makedonske strane u ovakvim uslovima sa Albancima , i neophodnost od organizovanja novih izbora uskoro!
Zaev je postigao nesto do sad neverovatno na ovim sirim prostorima!Po prvi put polovina Albanaca koji su dosad glasali za albansku DUI, glasali su za makedonsku stranku SDSM!
Preporuke:
6
5
35 nedelja, 08 januar 2017 11:54
ANALITICAR
Ne znam da li je veca opasnost po srpski narod to sto svaki BOZJI DAN GLEDAMO PROPADANJE NASE NACIJE PREKO UZASNOG NATALITETA ili to sto je Srbija svetski sampion po broju izdajnika i izroda kao B. Kostres ili Vuk Draskovic. Na to treba dodati Kominternu i zasedanje u Drezdenu 1928. i direktivu o razbijanju Srba i stvaranju vestackih nacija kao muslimani, Crnogorci, Makedonci i ini. Makedonci nemaju ni minimum casti u svom odnosu prema Srbima. Da imaju postovali bi nas a ne ucjenjivali. Ne bi se ulizivali Zapadu. SADA LUDI SRBI BI IZGLEDA TREBALI da zaborave sve izdaje " brace Makedonaca" i da stanemo iza Makedonije a kontra siptara. Kao prvo siptara nema ni priblizno u Makedoniji koliko lazu da ih ima Makedonci su puno jaci, Srbi ne trebaju da se mesaju u njihov brak. Kada Makedonci sazriju kao nacija, kada Srbe budu gledali kao svoju bracu, kada prestanu Srbe gledati kao i Hrvate sto mnogi Makedonci rade. Kada prestne prezimena na IC pretvarati u prezimena SKI bicemo braca
Preporuke:
12
0
36 nedelja, 08 januar 2017 12:18
Bojan, Priština
Evo još jednog dokaza koliko je blesav svako ko sa žugadijom pokušava da vodi ma kakav dijalog zasnovan na razumnim osnovama i makar uz elementarno uvažavanje obostranih interesa.

Jalovijeg posla na svetu nema, oni odlično razumeju samo jedan jezik a posebno kada im se saopšti na odlučan i silovit način. Ta je jedini slučaj kada te poštuju.

Što se Makedonaca tiče, to u osnovi jeste naš narod i Makedonija jeste naša istorijska pokraina, ali avaj kad je to masa sistematski ispranog mozga. Oni su za tri koplja ispred novokompovane Crnogorštije ili Montenegrina, kako ih ko zove.

Mozak je to, treba biti pažljiv sa njima, pratiti sa strane i kad dođe pravo vreme delovati, pa će se i taj ogranak našeg naroda vratiti kući.

I Srbe preko drine su umalo prevarili da budu Bosanci pa neprijatelji u njima probudiše Srbe par ekselans.

Tako će i Makedonce naučiti da im je sve što imaju Srbija dala i Crnogorce, Hercegovce i Ličane da sve osim nekakvi nad-Srbi.
Preporuke:
20
1
37 nedelja, 08 januar 2017 12:38
ANALITICAR
@ lady gaga

Najveca opasnost nama Srbima ne preti od siptara i ustasa, Amerike i Londona nego od takvih laznih nacionalista kao sto si ti . Takvi kao ti su 1990. odlazili u Republiku Srpsku Krajinu i huskali nase Srbe da se dignu protiv HDZa i Ustasa da bi taj isti Beograd kao garant krajiskih Srba te Srbe ostavio na milost i nemilost ustasama u Blesku i Oluji . Po kom to principu Srba ima 9 i po miliona Balkanu . Ajde genije otkrij mi kako nas ima 9 i po miliona ako je Srbija pod Vucicem i bajcetinskim hohstaplerom izgubila za 5 godina 200 000 ljudi a Republika Srpka ima samo milion 150 000 dusa a Srba nema ni milion u RS . Kako onda Srba ima 9 i po miliona na Balkanu . Takvi kao ti lazni nacionalisti koji srbuju u prazno su moj narod ukopali vise od siptara i ustasa . Nedavno jedan funkcioner Srbije rece nebulozu da Srbija ima 8 miliona ljudi a Srbija ima maksimum bez Kosmeta 7 050 000 . Takvi izrodi neodgovorni samo lazu nas narod , bitange neodgovorne
Preporuke:
6
13
38 nedelja, 08 januar 2017 13:09
Incijijativa
Pravoslavnih država Balkana!!!!

Za početak
i za kraj

svih ovakvih ucena sa raznih strana!


Grčka, Bugarska, Rumunija, Srbija sa Republikom Srpskom i u punom svom kapacitetu sa Kosovom i Metohijom, Crna Gora i da se lepo realnosti prilagodi uređenje i mir na Balkanu.

U narednoj fazi, savez sa Rusijom, i formira se ozbiljna pregovaračka pozicija, odbrambena sila i ekonomski prostor!
Preporuke:
10
0
39 nedelja, 08 januar 2017 13:10
Ahil
Svi politički uspesi šiptara ali i svih drugih naroda osim srpskog naroda na prostoru bivše SFRJ su skuvani u Vašingtonu. Koji privredni potencijal imaju šiptari na Balkanu, koju industrijski ili poljoprivredni izvoz imaju, koji im je BDP po glavi ili prosečna zarada? Kako da tolika velika beda ima toliki politički uticaja bez ikakve ekonomske osnove?
Šiptari mogu da imaju nacionalni ponos i da se busaju, emocije su besplatne ali sve što su postigli,
postigli su im drugi. Tako da se taj šiptarski ponos i nacionalna drskost na lažnoj osnovi zanosi. E sada koliko je SAD još uvek jak da menja granice na Balkanu to će budućnost da pokaže. Inače Makedonsku republiku i narodnost su svi forsirali koji su hteli srpski uticaj u staroj Srbiju zadnjih 150 godina da suzbiju.
Preporuke:
10
0
40 nedelja, 08 januar 2017 13:11
... po drugi put
formirana je Višegradska grupa, nema razloga da se ne formira i ovakva iz prvog komentara predloga grupa!

Nema tu mnogo filosofije a ima mnogo dobitaka!
Preporuke:
9
1
41 nedelja, 08 januar 2017 13:23
Ledu Gaga
@ lady gaga

Najveca opasnost nama Srbima ne preti od siptara i ustasa, Amerike i Londona nego od takvih laznih nacionalista kao sto si ti . Takvi kao ti su 1990. odlazili u Republiku Srpsku Krajinu i huskali nase Srbe da se dignu protiv HDZa i Ustasa da bi taj isti Beograd kao garant krajiskih Srba te Srbe ostavio na milost i nemilost ustasama u Blesku i Oluji . Po kom to principu Srba . 9 i po miliona Balkanu . Ajde genije otkrij mi kako nas ima 9 i po miliona ako je Srbija pod Vucicem i bajcetinskim hohstaplerom izgubila za 5 godina 200 000 ljudi a Republika Srpka ima samo milion 150 000 dusa a Srba nema ni milion u RS . Kako onda Srba ima 9 i po miliona na Balkanu . Takvi kao ti lazni nacionalisti koji srbuju......


ŠTO SE UZBUĐAVAŠ?
ZNAM JA DA TEBE, KAO SVAKOG DOBROG USTAŠU BOLI DO KOSKE TO ŠTO JE UJEDINjENjE SRBSKIH ZEMALjA NEMINOVNO.
P.S.

REPUBLIKA SRBSKA, SRBSKA DRŽAVA - 1.350.000 STANOVNIKA, 1.195.000 SRBA.

ČESTITAMO 9.JANUAR!
Preporuke:
10
4
42 nedelja, 08 januar 2017 13:52
ANALITICAR
@ LADY GAGA

Na razne nacine radim za srpski narod 20 godina . Niko vec 10 koljena od predaka mi nije bio rduge nacionalnosti osim srpske . Srpski sam nacionalista , ali u praksi a ne lazni ako ti preko interneta . Srba na Balkanu nema 9 miliona i 500 000. Na pocetku rata nas je bilo 8 miliona i 800 000 na Balkanu . A sada ns je milion i 200 000 manje . Dati srpski naacionalista kao sto nisi to bi znao znala . Srbija o miliona bez Kosmeta . BH milion i 70 hiljada . To je 7 miliona i 70 hiljada . Kosmet 120 000 .
Preporuke:
8
4
43 nedelja, 08 januar 2017 14:04
ANALITICAR
@ LADY GAGA

Ustase su mi protjerali idiote porodicu iz RSK otaac mi je 1945 u Gospicu u zbegu docekao oslobodjenje, umro mu je brat u zbegu idiote kvazinacionalisticki.Za razliku od tebe sam pravi nacionalista a ne UDBASKI kao ti. Kazes da Srba ima 9 i po miliona. Toliko nas na Balkanu nikada nije bilo a ti bi to kao lazni nacionalista trebao da znas. Broj Srba je pao za preko milion od pocetka rata. Srbija uza bez Kosmeta 6 miliona a na Kosmetu 120 000. Dakle Srbija 6,12 miliona. Rep. Srpska u SRPSKOJ OKO 990 000, Brcko i Federacija ukupno nas ima milion i recimo 70 000 maksimum milion i 80 000. Sa Srbijom tacno sedam miliona i 200 000. Makedonija mozda 40 000. Znaci 7.24 miliona . Slovenija recimo 60 000. Dakle suma 7 miliona 300 000 . RSK i Hrvatska mozda mozda maksimum 160 000. Znaci 7,46 miliona i Crna Gora jos sa Crnogorcima koji su etnicki Srbi 350 000 maksimum 380 000. Dakle sreco moja Srba ima 7,8 miliona ili zbog zlikovackog NATOa milion manje nego pre rata
Preporuke:
9
2
44 nedelja, 08 januar 2017 14:57
Srpski patriota @ ANALITICAR i Lady Gaga
Zivim vec 27 godina u inostranstvu a vodim se kao da zivim (i) u Srbiji. To isto vazi i za mog brata i za neke druge clanove moje uze familije. Zbog toga cisto sumnjam da u Srbiji realno zivi vise od 6 miliona ljudi. Racunajte i s tim da nas svake godine u Srbiji ima za oko 50000 manje (negatavna stopa nataliteta i iseljavanje). Svakih deset godina gubimo najmanje pola miliona ljudi i to samo u Srbiji. Govorim o ukupnom stanovnistvu Srbije. A kada bih govorio samo o Srbima, kakvo bi onda bilo demografsko stanje nacije? Zato ne razumem brojke sa kojima baratate...
Preporuke:
8
1
45 nedelja, 08 januar 2017 15:04
LEDU GAGA, VELIKOSRBSKI HEGEMONISTA I ANTIDEMOKRATA.......
omentar: 1 1
nedelja, 08 januar 2017 13:04 ANALITICAR
@ LADY GAGA

Ustase su mi protjerali idiote porodicu iz RSK otaac mi je 1945 u Gospicu u zbegu docekao oslobodjenje, umro mu je brat u zbegu idiote kvazinacionalisticki.Za razliku od tebe sam pravi nacionalista a ne UDBASKI kao ti. Kazes da Srba ima 9 i po miliona.


ŠTO SE UZBUĐAVAŠ?

TI SI NEBITAN.

BITNO JE UJEDINjENjE SRBSKIH ZEMALjA.

SRBIJA - 6.700.000 SRBA
REPUBLIKA SRBSKA - 1.195.000
SRBSKO KOSOVO I METOHIJA - 130.000
SRBSKA ČERNA GORA - 500.000
FEDERACIJA - 120.000
RVATSKA - 250.000
SLOVENIJA - 80.000
ALBANIJA - 150.000
MADŽARSKA - 30.000
RUMUNIJA - 50.000
BUGARSKA - 25.000
GRČKA - 100.000
ITD.
Preporuke:
8
8
46 nedelja, 08 januar 2017 16:48
ANALITICAR
@ Srpski patriota

Prijatelju hvala Vam na zapazanju, upravo sam to osobi koja se potpisuje kao LADY GAGA i napisao Kao prvo da je nacionalista nikada od nakaze i roba iluminata LADY GAGae ne bi uzela nadimak, da cijeni Srbe. Imate o Iluminatima i LADY GAGA na izvanrednom portalu VIGILANT CITIZEN i o satanizmu u njenim spotovima. Prijatelju SRPSKI PATRIOTA u pravu ste. Po nekim procenama vec sada je broj Srba u Srbiji spao na maksimum 5 930 000. Mnogi se fiktivno samo vode. Srbija je imala u zadnje dve godine bednih 65 000 rodjenih tako da realno sa nacionalnim manjinama tesko da ima i 6 950 000 dusa. Isto tako neodgovorni Statisticki Zavod Srpske i dan danas na sramotu tih zgubidana i neradnika koji imaju odlicne plate tvrde da SRPSKA ima 1 415 000. Dva olosa na celu statistickog Zavoda Radmila Cuckovic i Savanovic Rade jedan egoista par ekselans. Da bi nedavno izisli sa tvrdnjom da RS ima 1 170 000 dusa dakle neverovatnih 245 000 dusa manje sto su tvrdili djubrad
Preporuke:
2
1
47 nedelja, 08 januar 2017 17:32
Spiridon Gopchevic
Dve stranke sa makedonskim predznakom koje su dobile vecinske pakete glasova - mogle bi da samostalno formiraju vladu i rese situaciju.

Ali djavola rabota nalazi plodno tle u sitnim ljudskim slabostima: Prodati bilo sta za sitne licne koristi.
To mogu samo kratkovidi ljudi, nikako narodne elite.

ps.
Ova regija se nekad nazivala Stara i Juzna Srbija, a lekcije se jos ne naucise...
Preporuke:
12
0
48 nedelja, 08 januar 2017 19:51
Važno je da više nikad ne krvarimo za one koji će nam zbiti nož u leđa!
Ako nas je nešto istorija naučila posle miliona žrtava koje smo podneli da srušimo 2 carstva Austro-ugarsko i Tursko to je da Albancima, Hrvatima, Makedoncima, Slovencima, "Crno Gorcima" tj. Milogorcima i "Bošnjacima" NE TREBA POMAGATI!
Preporuke:
6
0
49 nedelja, 08 januar 2017 20:04
Srbin iz Crne Gore
U staroj Srbiji žive Srbi. Dokaz: Dvije najjače makedonske stranke se gložu i prepuštaju Šiptarima državu, izmjenom Ustava, dvojezičnost, zastava, himna...
Preporuke:
3
0
50 nedelja, 08 januar 2017 22:36
brlj
Treba posmatrati prava manjina u Albaniji. Politika (SAD, EU, nato) favorizovanja Šiptara na Balkanu je - prešla svoj `zenit`....
Preporuke:
5
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner